Setup
În timp ce investighează un fals jaf cu crimă, Beckett și Castle descoperă că victima a fost implicată într-o conspirație misterioasă.
În timp ce investighează un fals jaf cu crimă, Beckett și Castle descoperă că victima a fost implicată într-o conspirație misterioasă; când miza devine mai mare, un agent federal (Adrian Pasdar) preia cazul.