Singuri, dar împreună
În urma ruperii barajului, alunecări masive de teren fac ravagii în tot Los Angeles-ul. În timp ce Athena se luptă să se salveze pe ea și pe o femeie agorafobă după ce casa ei se prăbușește, Bobby, Hen și Eddie se grăbesc să salveze excursioniștii puși în pericol de căderea semnului Hollywood. Între timp, Buck și Chimney trebuie să salveze un grup de femei însărcinate blocate într-o casă scufundată.