Ajutor pentru oameni
Olivia și echipa se adună când Quinn ajunge într-o situație tragică; Cyrus apelează la Olivia când un anunț afectează președinția lui Fitz.
Când Quinn se găsește într-o poziție tragică și compromițătoare, Olivia și echipa se grăbesc s-o ajute; Cyrus, șovăitor, trebuie să apeleze la Olivia când Billy Chambers face un anunț care zguduie președinția lui Fitz.