Sicarius
Pe când echipa vânează un subiect care secționează șira spinării, descoperă un indiciu de la ultimul lor caz care arată înspre o rețea de criminali în serie. Ca să-și dea seama cât de mare este rețeaua, Rossi trebuie s-o convingă pe retincenta Garcia să facă singurul lucru pe care nu vrea: să se întoarcă în echipă.