In vino veritas
O excursie cu degustare de vinuri pentru a celebra ultimele zile ale unui burlac sfârșește într-un mod nefericit, în timp ce el și prietenul său încearcă să supraviețuiască crizei vârstei mijlocii.
Un scriitor neîmplinit și cel mai bun prieten al său actor intră în tot felul de probleme atunci când pornesc într-un turneu de degustare de vinuri înainte de nunta celui mai bun prieten.