Ziua Recunoștinței palmelor 3: programarea pălmuitului la Palmarra
În încercarea de a-i da o ultimă palmă devastatoare lui Barney, Marshall explică felul cum a devenit maestrul Palmei celor O Mie de Sori în Explozie.