Sola Dosis Facit Venenum
Moartea misterioasă a unei cameriste de hotel îl atrage pe Harrow într-o lume întunecată a spionajului și a asasinatelor, în timp ce Nichols se apropie de prinderea lui James, fiul rebel al lui Harrow.