Ultima șansă
Când Red Rock deschide în sfârșit centrul de neurochirurgie, iar Nic este forțată să lucreze din nou cu Cain, ea, împreună cu restul personalului, descoperă că centrul nu e așa cum s-a promis.
Când Red Rock deschide în sfârșit centrul de neurochirurgie, iar Nic este forțată să lucreze din nou cu Cain, ea, împreună cu restul personalului, descoperă că centrul nu e așa cum s-a promis. Mina și Răpitorul lucrează cu un nou chirurg la un transplant de inimă care are un rezultat neașteptat. Între timp, după ce s-a implicat personal, Bell îi cere lui Conrad să reexamineze cei trei pacienți care ar fi fost otrăviți.