Eleganță
Un agent sub acoperire cu legături cu un prinț saudit, îi oferă lui Carrie o dovadă electronică revelatoare. Între timp, Carrie studiază filmările de supraveghere din casa lui Brody, în care el pare tulburat de amintiri traumatizante și se împotrivește presiunii Pentagonului și mass-media de a fi prezentat ca un erou de război american.