Speranța în groază
Capitolul final din „Cititorii de oase” reia de unde a rămas sezonul trecut: Brennan răpită de fostul ei asistent, Zack Addy, în timp ce Booth și restul laboratorului o caută cu disperare. Cu toate acestea, recuperarea lui Brennan este doar începutul problemelor lor.