Spirit of the Ball
Inițiativa „Spiritul fotbalului” călătorește de la Londra la Cupa Mondială din Rusia, folosind o minge de fobal pentru a conecta oameni și culturi. Prin întâlniri în țări zdruncinate de criză, precum Kosovo și Turcia, ei promovează unitatea și luptă împotriva rasismului. Călătoria lor simbolizează speranța pentru un viitor de înțelegere reciprocă și pentru comunități pline de culoare.