Magie stranie
Un muzical nebunesc, de basm, inspirat de „Visul unei nopți de vară”. Cântecele populare ajută la prezentarea poveștii unei distribuții colorate de spiriduși, elfi, zâne și troli și a aventurilor lor hilare provocate de lupta pentru o poțiune puternică.
Într-o bătălie pentru o poțiune misterioasă, puternica prințesă zână Marianne se întâlnește cu sinistrul Bog King. În această aventură, lumea lor feerică din pădure nu va mai fi niciodată la fel. Într-un muzical nebunesc, de basm, inspirat de „Visul un nopți de vară”, cântecele populare spun povestea unei distribuții colorate de spiriduși, elfi, zâne și troli - și aventurile lor hilare.