Probleme cu tăticul
Fosta iubire a Gloriei seamănă leit cu Manny, iar Phil se chinuie să-i găsească lui Claire cadoul perfect pentru aniversarea lor.
Când fostul iubit al Gloriei, Jorge (invitat special Gabriel Iglesias), vine în vizită, asemănarea lui incredibilă cu Manny îl face pe Jay să se întrebe dacă nu cumva el e adevăratul tatăl al lui Manny. Phil se chinuie să îi găsească lui Claire cadoul perfect pentru aniversarea lor, iar Cam și Mitch sunt depășiți de situație când Lily se ceartă la școală din cauza sutienelor.