Pentru prima dată în viața lui, Cody nu și-a făcut temele.
Cody uită să facă o temă și o minte pe domnișoara Tutweiller. Minciuna scapă de sub control și duce la panică la nivelul întregii ambarcațiuni, la vânătoarea unui aligator imaginar și la o șansă pentru Marcus de a da o mână de ajutor. Între timp, consilierul vasului organizează un exercițiu neconvențional pentru a-i face pe Zack și pe Moseby să înceapă să se tolereze și să se înțeleagă unul pe celălalt.