Biletul de aur
Detroit Youth Choir a fost invitat să cânte la una dintre cele mai importante săli de spectacole din lume, Carnegie Hall, dar nu toți membrii corului vor ajunge la New York. Numai 50 de copii, aleși după o rundă specială de audiții vor urca pe scenă. Toți vor putea să dea probe, ei trebuie doar să parcurgă repertoriul de muzică clasică. Cum ajungi la Carnegie Hall? Repetiții, repetiții și iar repetiții.
S-a aflat că Detroit Youth Choir a fost invitat să cânte la una dintre cele mai importante săli de spectacole din lume, Carnegie Hall! Dar nu toți membri vor urca în autobuzul care-i duce la New York. Un cor bine selectat, din doar 50 de copii, va fi ales după o rundă specială de audiții. Toți, de la Limelight la Primetime, au ocazia să arate ce pot. Dar acesta nu e un spectacol obișnuit. Vor cânta alături de coruri de studenți din toată țara, iar DYC va trebui să cânte muzică clasică, o mare diferență față de combinațiile de pop, R&B și gospel. Domnul White le dă o provocare celor care speră să ajungă la Carnegie: ei vor trebui să învețe să interpreteze la prima vedere. Dacă vor să ajungă la Carnegie Hall, vor trebui să facă repetiții, repetiții și iar repetiții.