Medalionul
Pe drum spre Long Island, în weekendul nunții lor, Robin și Barney fac o descoperire tulburătoare legată de familia lor.
Pe drum spre Long Island, în weekendul nunții lor, Robin și Barney fac o descoperire tulburătoare legată de familia lor. Între timp, Marshall vede ceva online care schimbă cursul întregii sale călătorii înapoi spre est, iar Lily îl înfruntă pe Ted cu privire la faptul că n-a renunțat la Robin.