The other woman
Daniel și Charlotte pleacă din tabăra lui Jack pentru a-și îndeplini obiectivul, și Jack și Juliet încearcă să dea de ei înainte să aibă succes. Istoricul romantic al lui Juliet pe insulă cu „Ceilalți” este spusă din nou.
Juliet primește un vizitator nepoftit din trecutul ei cu ordine de a-i urmări pe Charlotte și Faraday pentru a-i opri să-și termine misiunea prin orice mijloace; Ben îi oferă lui Locke o înțelegere atrăgătoare.