Prețul faimei
O privire asupra deceniului în care fascinația noastră pentru celebrități, scandaluri și zvonuri devine o obsesie periculoasă care se sfârșește tragic.
O privire asupra deceniului în care fascinația pentru celebrități, scandaluri și zvonuri devine o obsesie periculoasă. O avalanșă de noi canale, reviste și site-uri web creează un interes fără precedent pentru conținut, nicio poveste nefiind considerată inaccesibilă. Pe măsură ce presa pătrunde în viața privată a personalităților publice, iar paparazzi urmăresc fiecare mișcare a celebrităților, este doar o chestiune de timp până când o tragedie va avea loc.