The Reason I Jump
Motivul pentru care sar se bazează pe cea mai bine vândută carte scrisă de Naoki Higashida, un băiat japonez cu autism non-verbal. Filmul împletește scrierile lui Naoki în jurul poveștilor persoanelor cu autism non-verbal de pe tot globul, cufundând publicul în lumile lor senzoriale unice, pline de intensitate, bogăție și frumusețe și uneori de umbre și teroare.