The Supremes în Restaurantul lui Earl
Prietene de când se știu, Odette, Clarice și Barbara Jean - sau „The Supremes” - au o legătură trainică și înfruntă împreună greutățile vieții. Acum, când perseverența le este greu încercată de noi încercări dramatice, trioul este pe cale să înfrunte cele mai mari provocări de până acum.