Time-out
În încercarea de a-și asigura locul la Academia Beacon, unde concurența este foarte mare, Filthy acceptă invitația unuia dintre cei mai respectați jucători ai academiei de a merge în locul în care își petrec ei serile de vineri: patinoarul The Wheel House. Gelos, JB își pierde cumpătul atunci când gazda lor de la Beaon se dă la Alexis. Filthy intervine, pentru a-și răzbuna fratele, și are loc o altercație urâtă în public.
În încercarea de a-și asigura locul la Academia Beacon, unde concurența este foarte mare, Filthy acceptă invitația unuia dintre cei mai respectați jucători ai academiei de a merge în locul în care își petrec ei serile de vineri: patinoarul The Wheel House. Filthy și grupul său sunt încântați să descopere lumea cool de la Beacon. Gelos, JB pleacă atunci când eroul lui Filthy, gazda lor de la Beacon, se declară interesat de Alexis. Ca să-și împace fratele, Filthy intervine... lucru care duce la o altercație urâtă în public. Între timp, Chuck și Crystal se apropie din nou în timpul unei întâlniri romantice cu ocazia unei aniversări.