Titanic: După 20 de ani, cu James Cameron
James Cameron privește retrospectiv alegerile critice pe care le-a făcut când a creat blockbusterul Titanic și, împreună cu o echipă de experți, testează acele idei prin prisma unor noi cercetări despre Titanic – filmări subacvatice, simulări generate de calculator și descoperiri științifice – continuând să dezvăluie numeroasele mistere ale acestui eveniment epocal și tragic.