Toată lumea se uită
Propunerile romantice ale lui Michael și Janet sunt văzute pe internet după ce Jr. primește un nou echipament de calculator.
Deși Michael este supărat că Janet i-a cumpărat lui Jr. echipament informatic scump fără să se consulte cu el, în cele din urmă se împacă, dar apropourile lor romantice sunt văzute pe internet când sunt înregistrați din greșeală pe noua cameră web deschisă non-stop, a lui Jr.