Trădare
Complotul lui Emily continuă să se desfășoare; tensiunile cresc în relația dintre Victoria și familia ei; memoria Lydiei e motiv de îngrijorare pentru Grayson; un prieten începe să joace murdar.
Relația Victoriei cu familia ei se deteriorează și mai mult; problemele de memorie ale Lydiei s-ar putea dovedi problematice pentru familia Grayson; un nou venit ce are o legătură cu Emily are motive dubioase pentru a fi în Hamptons.