Povestea lui Mildred Hayes, o femeie de 50 de ani, care intră în război cu forțele locale de poliție, considerându-i prea inapți pentru a rezolva uciderea fiicei ei.
Actrița premiată Frances McDormand (Fargo) joacă excepțional în această dramă comică întunecată. Mama sfidătoare a unei fete ucise (McDormand) desenează cu îndrăzneală pe trei semne rutiere un mesaj controversat, declanșând o luptă crâncenă cu un polițist volatil (Sam Rockwell) și cu veneratul șef al poliției din oraș (Woody Harrelson).