Episod pilot
Zooey Deschanel joacă în rolul lui Jess Day, o tânără care, după ce a descoperit că o înșeală iubitul cu care era într-o relație de multă vreme, se mută într-un apartament la mansardă cu trei colegi de cameră care sunt bărbați.
Zooey Deschanel joacă în rolul lui Jess Day, o tânără care, după ce a descoperit că o înșeală iubitul cu care era într-o relație de multă vreme, se mută într-un apartament la mansardă cu trei colegi de cameră care sunt bărbați - barmanul țâfnos Nick, afemeiatul Schmidt și antrenorul personal de anduranță Coach. În primul episod, băieții încearcă să o ajute pe Jess să-și revină și să aibă din nou întâlniri.