Înșelată
Maw Maw este îndrăgostită de un bărbat pe care îl vede la grădinița lui Dead Tooth. Între timp, Jimmy o duce pe Sabrina în vizită la iubitul ei din facultate, Wyatt, despre care bănuiește că o înșală. Lucrurile merg prost când Wyatt, disperat să recâștige dragostea Sabrinei, îi sperie pe Sabrina și Jimmy.