Tu, din nou!
„Tu, din nou!” este o comedie cu o distribuție minunată, în care apar Kristin Bell, Jamie Lee Curtis, Sigourney Weaver și mereu amuzanta Betty White. Pentru Marnie (Bell), liceul a fost ca un film de groază și nunta fratelui ei e ca un fel de urmare, în care el se căsătorește cu vechea ei rivală. Fata bună și fata rea se confruntă în această reîntâlnire amuzantă cu persoana pe care Marnie ar vrea cel mai mult s-o uite. și, de parcă nu ar fi fost destul, și mama lui Marnie (Curtis) se reîntâlnește cu fosta ei rivală din liceu (Weaver).