Tuck everlasting
O tânără întâlneşte şi se îndrăgosteşte de un bărbat tânăr care face parte dintr-o familie de nemuritori.
Bărbatul în Costum Galben, creat de Disney, aventura încântătoare şi atemporală despre vara magică a unei fete, va captiva publicul de toate vârstele. Tânăra Winnie Foster, sufocată de formalitatea vieţii sale şi de tiranica sa mamă, fuge în pădure şi se rătăceşte. Ea dă peste Jesse Tuck, un băiat plin de viaţă care e diferit de toţi cunoscuţii săi, şi se îndrăgosteşte. Familia Tuck, blândă şi generoasă, are un secret, un izvor al vieţii veşnice. Acum Winnie trebuie să aleagă între viaţa sa banală şi a bea din izvorul nemuririi. O aventură încurajatoare care vă va vrăji întreaga familie.