Tümpel
Un peștișor rămâne izolat într-un lac, iar animalele care trăiesc acolo îl privesc pe nou-venit cu suspiciune și curiozitate. Însă, când un pescăruș periculos amenință animalele, acestea își unesc forțele ca să îndepărteze intrusul.
Un banc de pești înoată în mare când este atacat de pescăruși înfometați. Un peștișor fuge către țărm, dar rămâne izolat într-un lac. Animalele de acolo îl privesc pe nou-venit cu suspiciune și curiozitate. Însă, când un pescăruș periculos amenință animalele, ele își unesc forțele în încercarea de a îndepărta intrusul.