Răsturnare de situație
Tapiseria a fost deteriorată și trebuie protejată, dar este seara balului și noul Paj al Cercului, Seb, are o întâlnire! Tara are o idee pentru a salva tapiseria și balul de absolvire.
Este seara balului, dar sătenii sunt șocați de profeția neagră și crudă cusută pe tapiserie. Pentru a o proteja, Cercul a anunțat un paznic permanent în sala tapiseriei. Este sarcina Pajului Cercului, ceea ce înseamnă că Seb va trebui să lipsească de la bal! Așa că Tara invocă un paj al cercului, Chess, din ruptura din tapiserie. Dar Chess este mai interesat de balul de absolvire, așa că gașca ascunde tapiseria undeva unde nimeni nu o va găsi vreodată… până când Chess îi conduce din greșeală pe fondatori direct la ea.