Tyler, The Creator / Ieșire din tipare
Tyler, The Creator este o enigmă a hip-hopului și una dintre cele mai importante voci ale genului. Muzica lui a adunat o mulțime de distincții, dar imaginea sa este forța care-l susține ca artist. El pune constant sub semnul întrebării definiția rapperului și aspectul acestuia, combătând criticile cerberilor hip-hopului. Oare va fi vreodată acceptat?