Ca pe roate
Eph și Nora luptă să salveze viața căpitanului Redfern înainte de a se confrunta cu efectele îngrozitoare ale virusului. O creștere a numărului de atacuri de șobolani îi semnalează lui Fet că ceva inexplicabil se întâmplă în subteranele orașului.
Eph și Nora se luptă să salveze viața căpitanului Redfern înainte de a se confrunta cu efectele îngrozitoare ale virusului. O creștere a numărului de atacuri de șobolani îi semnalează lui Fet că ceva inexplicabil se întâmplă în subteranele orașului. Eliberat din închisoare, Setrakian inițiază un plan nemilos pentru a opri răspândirea bolii.