Ultimatumul Klimpaloon
Piesa formației Love Händel, „Balada lui Klimpaloon”, este nominalizată pentru „Cel mai bun cântec inspirat din realitate” la Tristies, emisiunea cu premii muzicale din zona Tri-State, sponsorizată de Random Swimwear. Însă când este pusă sub semnul întrebării existența costumului de baie magic Klimpaloon, Phineas, Ferb și prietenii lor trebuie să călătorească în Himalaya pentru a-i dovedi existența și a valida nominalizarea formației Love Händel. Jon Stewart joacă în rolul domnului Random, președintele Random Swimwear.