Care pe care
Gloria plănuiește să boteze gemenii în secret, înainte să ajungă Haley și Dylan acasă.
Gloria plănuiește să boteze gemenii în secret, înainte să ajungă Haley și Dylan acasă. Între timp, Claire încă se confruntă cu urmările fiascoului cu dulapul cu robot incorporat, iar Cam se războiește cu mascota școlii, care îi pune în pericol șansa de a obține un post de antrenor la o facultate.