Umbrellas
Kyna, o fetiță de șase ani, locuiește într-un tărâm îndepărtat, unde ploaia nu se oprește niciodată. Ea își petrece timpul jucându-se cu câinele său, fiind protejată de ploaie de barba-umbrelă a tatălui ei. Kyna se teme cumplit de ploaie, însă, când Nana dispare, ea trebuie să-și învingă teama pentru a-și găsi câinele rătăcit.