Trebuie să fie adevărat
Owen o încurajează pe Callie să preia un proiect nou, iar Jo devine geloasă pe relația dintre Meredith și Alex.
Owen o prezintă pe Callie pacienților de la Spitalul de Veterani, sperând că-i va ajuta cu laboratorul ei de proteze robotice, Jo e geloasă pe relația dintre Alex și Meredith, iar Maggie continuă să i se destăinuie lui Richard. Între timp, Alex și Bailey se pregătesc să apară în fața consiliului.