Puțin romantism
Atunci când Michael se simte frustrat de viața lui amoroasă, fratele lui vine să îl viziteze cu noua lui prietenă sexy.
Michael and Janet încearcă să își condimenteze viața amoroasă, deoarece ambii simt că a dispărut flacăra dragostei. Atunci când fratele lui Michael, Ken și prietena lui tânără, Tiara, sosesc la cină, Ken elogiază avantajele de a ieși cu femei mai tinere și este concentrat doar pe prietena lui, spre dezgustul femeilor Kyle. Mai târziu în episod, cuplul se desparte și Ken îi mărturisește lui Michael că și-ar fi dorit ce are Michael și Janet, în timp ce Michael și Janet acceptă sfaturile lui Ken pentru a reaprinde flacăra în căsnicie.