One Angry Man
Dre este forțat să participe la juriu în instanță după ce Junior răspunde la citațiile care au fost aruncate. Între timp, Bow decide să lase copiii să înjure în casă deoarece așa sunt mai deschiși cu ea, dar, curând, ea și Ruby regretă decizia.