Neiertat
David și Mary Margaret suspectează că Cruella și Ursula au venit la Storybrooke în căutarea a ceva care amenință să dezvăluie un secret pe care l-au crezut de mult timp îngropat.
David și Mary Margaret suspectează că Cruella și Ursula au venit la Storybrooke în căutarea a ceva care amenință să dezvăluie un secret pe care îl credeau demult îngropat. Emma își începe propria investigație, dar nu poate scăpa de sentimentul că prietenii și familia ei îi ascund ceva. Regina și Henry își continuă căutarea autorului, apelând la Marco în speranța că Pinocchio își va aminti un indiciu care îi va ajuta. Între timp, în Țara Basmelor, Albă ca Zăpada și Făt-Frumos se întâlnescu cu reginele întunericului.