Ultima Zi a Recunoștinței
Prietenii lui Cameron și ai lui Mitchell au impresia greșită că cei doi s-au despărțit și au ales o tabără, iar Haley încearcă să gătească masa de Ziua Recunoștinței.
Prietenii lui Cameron și ai lui Mitchell au impresia greșită că cei doi s-au despărțit și au ales o tabără, iar Haley încearcă să gătească masa de Ziua Recunoștinței în semn de mulțumire pentru sprijinul pe care Phil și Claire i l-au acordat de când au venit gemenii. Între timp, Jay îi invită pe Phil și pe Dylan să se joace cu macheta avion, iar Phil crede că asta e șansa lui de a-și recăpăta demnitatea după experiența de acum zece ani, care a decurs prost.