Sub asediu
Atunci când fostul soț al unei femei îl duce pe fiul lor bolnav într-un complex militarizat, Michael și Sam se angajează să i-l aducă înapoi. Dar complexul are mai mult armament decât ar fi așteptat cineva.
Atunci când fostul soț al unei femei îl duce pe fiul lor bolnav într-un complex militarizat, Michael și Sam se angajează să i-l aducă înapoi. Dar complexul are mai mult armament decât ar fi așteptat cineva. Între timp, Fiona și Jesse au grijă de un muncitor zilier care ar putea fi conectat cu un indiciu extrem de important.