Văduva Neagră
Natasha Romanoff, alias Văduva Neagră, se confruntă cu paginile întunecate ale jurnalului său, când apare o conspirație periculoasă legată de trecutul ei. Urmărită de o forță care nu se dă în lături de la nimic pentru a o doborî, Natasha trebuie să-și înfrunte propriul trecut de spion și relațiile destrămate, lăsate în urmă cu mult înainte de a deveni un Răzbunător.
În thrillerul „Văduva Neagră” de la Marvel Studios, un thriller cu spioni care promite multă acțiune, Natasha Romanoff, alias Văduva Neagră, se confruntă cu paginile întunecate ale jurnalului său, când apare o conspirație periculoasă legată de trecut. Urmărită de o forță care nu se dă în lături de la nimic pentru a o doborî, Natasha trebuie să-și înfrunte propriul trecut de spion și relațiile destrămate, lăsate în urmă cu mult înainte de a deveni un Răzbunător. Scarlett Johansson își reia rolul de Natasha/Văduva Neagră, Florence Pugh o joacă pe Yelena, David Harbour pe Alexei/Gardianul Roșu, iar Rachel Weisz este Melina. „Văduva Neagră”, primul film din Faza a patra a Universului Cinematografic Marvel, este regizat de Cate Shortland și produs de Kevin Feige.