Vaiana 2
Studiourile de animație Walt Disney prezintă „Vaiana 2”, continuarea legendarului musical animat, care îi reunește pe Vaiana și pe Maui trei ani mai târziu pentru o nouă călătorie plină de aventuri alături de un echipaj de navigatori neobișnuiți. După ce este contactată pe neașteptate de strămoșii ei navigatori, Vaiana trebuie să călătorească către mările îndepărtate ale Oceaniei și în apele periculoase și uitate de mult timp pentru o aventură fără precedent în viața ei.