Crede-mă
Beth își ia liber și se întâlnește cu prietenele la locul de muncă al Mayei de la spa-ul din Manhattan. Ea își revede prima dragoste. În aceeași seară, Beth și John se văd pentru mult-așteptata întâlnire care ia o turnură surprinzătoare.