„Ai încredere în mine”
În Țara Minunilor, Alice ticluiește un plan pentru a-l găsi pe Cyrus și folosește sticla lui de duh drept momeală, pentru a afla cu cine se confruntă și cine sunt prietenii ei adevărați.
În Țara Minunilor, Alice ticluiește un plan pentru a-l găsi pe Cyrus și folosește sticla lui de duh drept momeală, pentru a afla cu cine se confruntă și cine sunt prietenii ei adevărați. Între timp, Regina Roșie și Jafar se confruntă, iar prin secvențe din trecut spectatorii află cum s-au îndrăgostit Alice și Cyrus și cum a ajuns Cyrus în Țara Minunilor.