Vinerea ciudată
Ellie, în vârstă de 16 ani, și mama ei Katherine își doresc reciproc să se schimbe. Dar, când în mod magic își schimbă corpurile, trebuie să găsească o modalitate de a reveni la starea anterioară înainte de a fi prea târziu!
Ellie este o tânără de 16 ani care încearcă să-și afirme independența față de mama ei. Katherine este o mamă care se străduiește să-și înțeleagă fiica adolescentă încăpățânată. O confruntare apare atunci când Katherine nu-i permite lui Ellie să se alăture la „Vânătorii”, o căutare de vechituri care durează toată noaptea. După ce își doresc ca cealaltă să se schimbe, ele schimbă corpurile magic prin puterea unei clepsidre. Acum, cele două trebuie să-și petreacă ziua în pielea celeilalte, în timp ce vânează clepsidra potrivită pentru a schimba înapoi corpurile.