Patosul din agenții patogeni
Echipa Jeffersonian încearcă să prevină o epidemie virală în timp ce investighează uciderea jurnalistei Mia Garrett, după ce cadavrul ei infectat este găsit într-o instalație cu risc biologic.
Echipa Jeffersonian încearcă să prevină o epidemie virală în timp ce investighează uciderea jurnalistei Mia Garrett, după ce cadavrul ei infectat este găsit într-o instalație cu risc biologic. Când virusul mutant care a ucis-o pe Mia îl infectează pe stagiarul Jeffersonian Arastoo Vaziri (Pej Vahdat), singura lor șansă de a-l salva este prin rezolvarea crimei. Tensiunea și entuziasmul cresc pe măsură ce echipa încearcă contra cronometru să găsească criminalul, și leacul.