Vrei să te însori cu mine?
Când o editoare importantă se confruntă cu amenințarea deportării în Canada, ea declară că s-a logodit cu asistentul pe care l-a chinuit ani la rând.
Pe punctul de a fi deportată și de a-și pierde slujba grozavă pentru care și-ar da viața, manipulatoarea Margaret anunță că s-a logodit cu asistentul ei naiv, Andrew. După ce impune și el câteva reguli, cuplul nepotrivit se îndreaptă spre Alaska, unde au patru zile pentru a convinge familia lui ciudată și un agent de imigrare foarte sceptic că șarada lor este reală.