Suntem o familie
După pierderea șocantă de la Cupa Asiei, Matildas se confruntă cu rivalii feroce din Noua Zeelandă, în timp ce proaspăta mamă Katrina Gorry revine în echipă. Într-o reuniune emoționantă, Mary Fowler își revede familia pentru prima dată în ultimii ani.
După pierderea șocantă de la Cupa Asiei la fotbal feminin, Matildas trebuie să se recalibreze în confruntarea cu rivalii înverșunați, Noua Zeelandă. Proaspăta mamă Katrina Gorry se întoarce în echipă, în timp ce Mary Fowler își revede famili, după trei ani. Echipa primește, de asemenea, un tradițional bun-venit în țară și o ceremonie fastuoasă în Townsville, Queensland. Cu mulți membri ai familiei care urmăresc din tribune, primul meci împotriva Noii Zeelande se termină dramatic, când o predicție a antrenorului Tony Gustavsson devine realitate într-o etalare dramatică a spiritului legendar al Matildas de a nu renunța niciodată.